Treningi TYDZIEŃ 2

Pierwsze koty za płoty!



Pierwszy tydzień treningów minął tak szybko, że czuję niedosyt! Dobrze, że na jutro zaplanowany jest kolejny. Też masz takie wrażenie? :)

Mamy nadzieję, że TYDZIEŃ TEMU zrobiłaś sobie zdjęcie początkowe i wpisałaś wymiary w poniższej tabelce. Jutro z samego rańca nie zapomnij powtórzyć tych czynności! 

LECIMY Z TYM KOKSEM!







TYDZIEŃ 2 ponownie będzie składać się z 3 treningów wytrzymałościowych (rozpiski poniżej), 2-3 treningów cardio (LISS) i 1 sesji stretchingu.




TRENING 1 (poniedziałek)


Potrzebne:
- Twoje ciało
- hantelki lub butelki z wodą (szt. 2)
- ławeczka lub krzesełko (szt. 1)
- skakanka
- step (jeśli go nie posiadasz ćwiczenie wykonaj na podłodze)


TRENING 2 (środa)

Potrzebne:
- Twoje ciało
- skakanka


TRENING 3 (piatek)

Potrzebne:
- Twoje ciało
- hantelki lub butelki z wodą (szt. 2)
- ławeczka lub krzesełko (szt. 1)



STRETCHING (sobota)





PAMIĘTASZ o zdrowym odżywianiu i piciu WODY? Mam nadzieję, że to pytanie z tych na które odpowiedź brzmi "Głupie pytanie! NO RACZEJ!!!!!!!!!!!"

Jeśli nasuną Ci się jakiekolwiek pytania - PISZ! Postaramy się pomóc. :)

Źródło: https://www.facebook.com/k.itsines/photos/a.552560474788442.1073741828.552547788123044/917972401580579/?type=1&theater

1 komentarz:

  1. Witam a jak wygląda kwestia treningu 3 tydzien i 4 ??

    OdpowiedzUsuń